12. november 2010

Brukte formue på skiutstyr!


De to siste dagene har jeg brukt mye penger på å oppruste utstyret til langrennssesongen. Foran meg står både Holmekollen skimaraton og Birken. Og da må¨jo utstyret være i orden. I går kjøpte jeg nye flotte racing langrennssko - merke: Alpina. I dag reiste jeg til Sverige og anskaffet bekledningen. Kondom-dressen og alt det der...

Og selvsagt fulgte jeg tollreglene. Men likevel - nå kommer ettertanken.
  • Hvorfor er det så mye billigere i Sverige?
  • Burde vi reise til Sverige og handle, eller skulle vi heller støtte vårt eget næringsliv?
  • Er det like bra kvalitet?
  • Hvor mye sparte jeg, hvis jeg regner med reiskostnaden?
  • Og til sist, og ikke minst!!! Klarer jeg merket i år?
Noen humoristiske "etter-tanker" på en fredagskveld. Jeg tar gjerne i mot både seriøse og humoristiske kommentarer. God helg!

2 kommentarer:

  1. Er det mye billigere? Hvor mye trener du? Mvh Lars

    SvarSlett
  2. Under 1.000 for skoene på bildet. Norsk pris er over 2.000. Craft overtrekksdress til 907 NOK. Synes det er bra priser.
    Trener 4 ganger i uka. En langtur. Må nok øke på, til 5 ganger i uka fra midten av desember, hvis jeg har tid.

    SvarSlett